Search This Blog

Loading...

Saturday, June 19, 2010

sayang sahabat ,pelajar alim jadi mangsa nafsu

kepada semua pembaca, aku ucapkn selamat m'baca.. lpas ni korang pikir samada perbuatan korang ni ada side effect ke tidak. first, aku nk tulis kat sini mengenai cerita aku buat yang pertama kalinya aku berdampingan dengan seorang perempuan yang aku sangat sayangkn dia sebagai seorang sahabat tapi semua berakhir setelah aku menyebabkan dia mengandung.. pada bulan january 2007, merupakan ulangtahun kelahiran aku yang ke 19. melalui zaman remaja bukanlah sesuatu yang baik bagi aku kerana aku sering dihina oleh rakan2 yang kebanyakannya benci akan sifat aku sebagai seorang presiden badan agama di sekolah. mujurlah aku mengenali seorang sahabat yang menjadi timbalan aku. beliau merupakan seorang gadis yang cukup menawan dengan setiap kata2 mampu mengubah dan mencairkan setiap pelajar yang bermasalah. pendek kata, sekali dia ayat, boleh cair.. namanya Siti Nurzulaikha, berasal dari Sabah. kadang kala, beliau sering bersuara manja apabila aku cuba bergurau dengannya dan ketika cadngannya dalam mesyuarat dipertikai. itu kelebihan beliau.tipulah aku kalau aku kata aku tak terpikat dengan tingkah lakunya. selain itu, susuk tubuhnya juga agak menawan. sering menjadi buah mulut rakan2ku yang nakal. walaupun bertudung labuh, bentuk payudaranya agak menonjol. kulit tangan yang putih gebu mampu membuat setiap lelaki rasa ingin mengucupnya. pipinya yang gebu dan mata kuyunya bisa menjatuhkan iman seorang imam yang selalu mengimamkan 700 peljar di sekolah itu(akulah tu). aku lebih suka ketika beliau mengenakan blazer pada hari isnin kerana tudungnya dimasukkan kedalam.. lebih terserlah bukit idamanku.sehinggakan kadang2 beliau terperasan bahawa aku memandang payudaranya. padat. hanya itu yang mampu aku ungkapkn. setelah habis pengajian tingkatan lima, segala-galanya bermula. 21 january 2007, ketika reunion badan agama diadakan di sekolah bersama ustaz penasihat dan rakan2. selpas selesai majlis reunion, aku dan zue duduk di sebuah pondok wakaf yg berdekatan dengan dewan besar. "kt sisni kite prnh tgkp budk kapel kn??" kata zue.. "yup.." jawabku ringkas.. aku memandang kearah sebuah bilik yang dijadikan stor pera;atan tmpat di mana kami prnah menyerbu sepasang kekasih yang memadu asmara. "npe dyorang buat kt sini eh??" tnyaku.."bes ke??".. "entah..maybe.. lgpon tmpt ni tsorok, so xdela org nmpk.." jwb zue.. zue ketika itu memkai baju kurung hijau dan bertudung labuh.. aku cuba bergurau "jom try kt situ.." kataku smbil tersenyum.. "eee...gatal.. xmalu ke??" jawab zue dgn suara mnja.. aku tak tahu ape jenis nafsu yg meresap dalm badan aku.. aku menghampiri tubuh zue.. "jom la..kte duduk2 je kt dlm 2.. sy janji xbwat pape.." kataku meyakinkn zue.. "Allah maha melihat.." jwb zue ringkas.. aku terpukul lalu bangun dan ingin melangkah pergi.. tapi zue masih disitu.. "klaw org nmpak nk jwb pe???" tny zue mbuatkn aku kmbali berharap.. "org xnmpak nye..xpela.. sy xpkse awk.."kataku.. zue terus menuju ke bilik tersebut dan memanggilku.." cepatla.. nnti ad org nmpak plak.." aku kaget.. namun kaki ku melangkah pantas.. setibanya di dalm bilik itu, kami berdua kaku.. aku x tahu apa yang perlu aku buat.. zue pon diam seribu bahasa.. "pe kte nk buat ni??" tnyku.. "awak kte nk try.." jawab zue ringkas.. tgn ku yang ketar terus menyentuhn tubuh zue dengn lembut.. pd mulanya beliau agak kekok.. aku memegang lengannya dan tarik berhampiranku.. "cpatlaaa..." kata zue.. aku sentuh payudara yang kian lama semakin mengeras.. ku sentuh di luar tudung.." rase ke??" tny zue.. aku diam.. zue trus menanngalkan tudungnya dan menyelak baju kurung.. zue memakai coli merah.. warna yg mnghairahkn.. tnpa buang masa, aku bukak coli tersebut dan merams2 lembut payudara itu.. nafas zue jd tak keruan.. kdang2 trdengar sedikit rengekn di hujung bibir zue.. "jgn kuat sgt, nnti org sngar.." bisikku ke telinga zue.. aku isap payudara zue dengn penuh nikmat.. aku gadaikan maruahku untuk seorg sahabat dan zue menyerahkn tubuhnya pd seorg sahabt yg tak berguna.. setiap inci tubuh putih mulus itu ku kucup dan ku jamah semahunya.. tanpa seurat benang ditubuh kami.. zue lebih cantik tanpa berpakaian.. akhirnya aku klimaks dan pancut di dalam kemaluan zue.. tapi yang hairannya, tiada sebrang penyesalan di hatiku.. setelah berpakaian zue menghampiri aku.."puas??" tny zue.. " saya xkan puas smpy bila2.." jwbku.. ake rangkul tubuhnya, dan ku kucup bibirnya dengan rakus.. hampir lima belas minit.. setelah ingin pulang ke rumah masing2, aku sekali lagi mengambil esempatan meraba punggungnya dan payudaranya.. aku dibalas dengan senyuman yang amat manis.. "jgn gtaw org erk.." kata zue.. aku senyum.. tak lama slps itu, zue menghubungi aku dan beritahu bahawa beliau mengandung..aku resah dan tak keruan.. aku kata"jgn gugurkn.. kita kahwin.." kini, perkahwinan ku berusia 4 tahun.. ad 3 org anak perempuan yg rupanya comel mcm umminya.. cinta aku bukn cinta palsu.. cerita yang aku coretkn hanyalah ala kadar kerana ianya adalah hak peribadi masing2. aku cuma ingin memmberi contoh dan petunjuk bahaw cinta palsu akan diakhiri dengn penyesalan dan pembuangan bayi.. mungkin silapku berzina, tapi cintaku bukan cinta palsu..

1 comments:

kedidodido said...

iyo la tuh

Post a Comment