Search This Blog

Loading...

Monday, May 3, 2010

Mr. Pitt,lelaki Mat salleh

Kisah in terjadi kira-kira setahun setengah lalu. Nama saya Habsah, usia 38 tahun, isteri kepada Abang Samad, peniaga perabot kecil-kecilan. Kawan-kawan panggil saya Kak Cha saja. Kami tinggal di sebuah rumah teres kat Rawang. Ketika kisah ini berlaku saya berusia 36 tahun. Semoga menjadi teladan kepada semua.

Hari tu Sabtu. Kak Chah sudah siap memasak makan tengah hari. Nasi dan lauk-pauk Melayu biasa. Kak Chah juga buat sikit persediaan untuk masak sup untuk makan malam nanti. Kak Chah nak masak sup dan belikan roti sikit untuk makan malam sebab kawan Abang Samad, Mr. Pitt melawat kami. Kami dah janji siangnya makan nasi dan malam nanti makan sup dengan roti, mungkin nasi goreng sikit. Mr. Pitt adalah Jurutera Kimia kat sebuah kilang di Kuantan. Abang Samad kenal dia semasa nak jual perabot pejabat kat kilang dia tu langsung jadi kawan. Dua tiga bulan sekali Mr. Pitt datang ke KL dan setiap kali dia akan singgah di rumah kami. Kadang-kala dia akan bermalam, ada juga dia singgah sejam dua.

Mr. Pitt (ohh ya, saya tak pasti ejaan sebenar nama dia, dia cuma mintak panggil dia Pitt saja) agak besar dan sasa orangnya berbanding dengan Abang Samad yang dahlah orang Timur bersaiz kecil pula. Kata Mr. Pitt dia asal Australia Barat tapi dah lama di Malaysia. Dia kata dah banayk ronda negeri-negeri di Malaysia. Kebanyakan tempat rekreasi dia dah lawati. Dia juga pernah cadangkan kami sekeluarga join dia outing sekali-sekala.

Mr. Pitt dengan Abang Samad ni kamcing betul. Setiap kali Mr. Pitt ada di rumah, mereka selalu bergelak ketawa.. Anak saya yang dua orang tu pun suka kat Mr. Pitt sebab setiap kali dia datang ada toy untuk mereka. Anak-anak saya selalu memuji Uncle Pitt! Abang Samad juga suka belek enjin kereta kami dengan Mr. Pitt, kadang kala seharian mereka belek enjin kereta kami tu dan entah apa yang mereka bualkan…

Saya ingat lagi hari tu. Lepas makan tengah hari Abang Samad dengan Mr. Pitt nak keluar ke KL. Malam baru balik, sebab tu saya sediakan rencah sup tu siang-siang. Selepas makan tengah hari, Abang Samad dan Mr. Pitt pun bersiap-siap nak ke KL. Tiba-tiba…
Ringgg!!! Abang Samad menyapa,

“Hello…”
“Bila tu?…hah petang ni? Ah hah yer lah, hah ahh baik saya datang?”
“Apasal Bang, sapa tu?” tanya kak Chah sebaik-baik saja Abang Samad meletak telefon.
“Chah, boleh tolong tak. Boleh tak Chah bawak si Pitt tu pegi KL. Kak Yam telefon, katanya Ayah dengan Mak ada kat rumah dia nak balik ke JB petang ni jugak. Mereka tak sempat nak ke sini. Ayah mintak Abang ke sana se kejap, ada hal mustahak!”

Ke sana tu maksudnya Banting, rumah Kak Yam kakak kepada Abang Samad. Dia orang ni selalu macam tu selalu cakap apa-apa last minute. Kadang-kadang saya kecik hati juga, emak dengan ayah Abang Samad agak liat nak datang ke rumah kami di Rawang. Saya tau jugak yang dia orang cakap hal penting tu ialah pasal tanah dusun emak dan ayah mereka. Agaknya nak settle lah tu.

Kak Chah cakap kat Abang Samad, Kak Chah malu lagi pulak tak biasa jalan dengan lelaki lain. Abang Samad kata Mr. Pitt tu cuma nak pergi tiga tempat ajer kat KL. Muzium UTM, Muzium Telekom dan akhir sekali nak beli sikit barang kat Petaling Street. Kata Abang Samad lagi Mr. Pitt dah kenal semua tu cuma nak ke Rawang dia tak berapa confident.

“Alah Chah ikut aje dia nak ke mana lepas tu naik bas baliklah. Kalau dah lewat sikit ambil teksi suruhlah dia bayar, Chah tolonglah…Abang dah janji nak bawak Pitt tu hari ni, ni Kak Yam pulak cakap ayah dengan emak nak settle pasal tanah. Dah takder masa sebab ayah dengan mak nak balik ke Johor petang ni jugak…nanti Abang cakap kat Pitt tu!

Kak Chah tak kuasa nak bertekak dengan Abang Samad. Lagipun dia dah cakap Mr. Pitt tu kenal tempat nak dituju. Kak Chah sanggup ajelah.

Pendek cerita kira-kira jam 3.00 petang, Abang Samad hantar Mr. Pitt dan Kak Chah kat stesen bas Rawang. Ana dengan Hafiz ikut Abang Samad ke Banting. Segan ada malu pun ada berjalan dengan Mat Salleh. Kak Chah ni pulak isteri orang.

Dalam bas ke KL, tak banyak kami berbual. Tapi Mr. Pitt tanya jugak saya kerja apa, saya jawab suri rumah, macam mana boleh kenal Abang Samad (saya ceritalah sikit macam mana Abang Samad mengorat saya). Dia cakap Abang Samad baik dan periang orangnya, mudah menolong dan tak sombong. Kak Chah pun cakap itulah sebab Kak Chah terpikat kat Abang Samad.

Saya tanya Mr. Pitt dah berkeluarga ke belum. Dia kata belum. Saya tanya dia dah masuk 33 tahun mengapa belum kahwin. Dia kata dia belum ready. Entah apa yang dia tak ready tak saya tanya. Gaji Jurutera takkan belum ready lagi…

Saya tanya apa hobi dia. Dia cakap tangkap ikan. Saya cuba buat lawak sikit…tangkap ikan takper, jangan tangkap orang. Dia gelak sambil beri komen, dia nak cuba tangkap orang pulak sebab ikan kat laut dah abis…!! Kami sama-sama gelak…

Tup tup kami turun di Jalan Silang, KL. Mula-mula kami pergi ke Muzium Telekom, tapi tutup sebab dia bukak ikut office hours. Kami jalan balik ke Jalan Silang terus ke Pasar Seni. Sesak betul dengan remaja pada petang Sabtu gitu. Kami berlegar-legar sambil Mr. Pitt meninjau-ninjau beberapa kedai cenderamata. Sampai kat kedai jual anak ikan, Mr. Pitt cakap, “kesian ikan tu emas tu yer. Kena tangkap dan terkurung…Kalau Chah jadi ikan emas tu macam mana rasanya”.

Saya cakap entahlah sebab saya bukan ikan emas. Mr. Pitt kata Chah memang emas bagi Samad. Lepas tu kami beredar ke Petaling Street sebab Mr. Pitt kata Muzium UTM pun mungkin tutup jugak, jadi kensellah.

Sampai kat pintu keluar Pasar Seni, keadaan berasak-asak sikit sebab orang yang masuk dengan yang nak keluar bertembung. Hampir terpisah saya dengan Mr. Pitt. Nasib baik Mr. Pitt sempat tarik tangan Kak Chah. Dengan badan dia yang besar dan tinggi tu dapatlah kami keluar ke Petaling Street. Mr. Pitt tak melepaskan tangan Kak Chah sehingga sampai ke Petaling Street. Entah kenapa Kak Chah tak pulak tarik tangan Kak Chah. Terasa pelik jugak tapi rasa seram pun ada sebab tangan Mr. Pitt besar dan kuat sekali. Kami berasnur-ansur meninjau jualan di Petaling Street hinggalah jam dah hampir 6.15 petang.

Mr. Pitt pelawa Kak Chah minum sekejap sebelum balik. Mr. Pitt dah belikan satu tali pinggang dan dua glob macam piuter gitu. Dia belikan juga toy untuk Ana dan Hafiz. Kak Chah ikut dia masuk kedai makan kat Pasar Seni. Walaupun dah petang Kak Chah order roti canai dengan the tarik jugak. Masa makan tu Mr. Pitt tak henti-henti bercerita tentang keindahan Malaysia. Dia kata seronok tinggal kat Malaysia, kalau boleh tak nak balik. Kak Chah tanya dia nanti kalau kena bertukar balik macam mana? Dia kata terpaksalah dan dia akan bawak balik souvenir dari Malaysia sebagai kenangan. Saya tanya apa yang paling menarik hati dia kat Malaysia, dia kata orang Malaysia tak sombong dan cantik-cantik. Dia tambah lagi, paling cantik Chah…

Kembang kempis saya kena puji gitu. Lebih kurang 6.45 petang. Kami pun beredar dari Pasar Seni ke Jalan Silang nak naik bas Rawang. Bas Rawang meninggalkan KL kira-kira jam 715 petang. Walaupun bas sesak, kami bernasib baik dapat tempat duduk. Kak Chah duduk tepi tingkap. Mr. Pitt tu badan besar, bas pulak sesak jadi terpaksalah kami berhimpit sikit. Saya berasa pelik sikit bila bersentuh dengan badan Mr. Pitt tu. Setiap kali bas membelok, badan saya bergesel dengan badan Mr. Pitt, setiap kali jugaklah saya rasa geli-geli…

Sampai kat Selayang hujan turun dengan lebatnya. Kak Chah tak risau sebab memang bawak payung kecil yang Kak Chah selalu guna tu. Tapi itu payung untuk lindung panas saja, kecil sangat.

Sampai di Rawang, hujan belum reda. Terpaksalah Kak Chah berkongsi payung dengan Mr. Pitt. Dek keciknya payung tu, Mr. Pitt pegang payung dan dia rangkul bahu Kak Chah. Kami berdua jalan ke tempat teksi. Nasib baik dapat satu teksi.

Sebaik saja turun dari teksi, rumah Kak Chah masih gelap. Abang Samad belum balik agaknya. Kami berjalan masuk rumah. Mr. Pitt paut pinggang Kak Chah waktu ke dalam rumah sebab hujan belum reda.

Sampai dalam rumah, Kak Chah telefon rumah Kak Yam. Abang Samad jawab dia baru nak bertolak sebab hujan baru reda. Kak Chah cakap baru sampai dan hujan masih lebat. Kak Chah pesan supaya Abang Samad memandu berhatihati…

Kak Chah buatkan kopi dan taruh dua tiga keping roti letak atas meja depan tv di ruang tamu untuk Mr. Pitt. Kak Chah cakap Mr. Pitt rehat dulu sebab Kak Chah nak mandi. Mr. Pitt pun tengoklah tv entah apa ceritanya.

Lepas mandi Kak Chah pakai baju kaftan terus ke dapur panaskan rencah sup. Sementara menunggu rencah sup panas, Kak Chah bawak biskut ke depan. Selepas meletakkan biskut tu dala piring, Kak Chah terpijak kereta mainan Ana lalu…

Oopps…kak Chah terjatuh, dahi terkena penjuru meja kecil. Nampak bintang sekejap. Tiba-tiba Kak Chah terdengar..

Oh my God…

Mr. Pitt terus selak rambut Kak Chah rupanya ada benjol kat dahi. Mr. Pitt cakap it’s OK..easy…easy..entah apa lagi. Mr. Pitt lihat benjol lalu dia ambil sikit ais kat peti sejuk lalu dia sapukan pada dahi Kak Chah. Sakit taklah seberapa tapi Kak Chah terkejut dan pening sikit. Mr. Pitt bangunkan Kak Chah lalu dia dudukkan kat sofa.. Mr. Pitt tuamkan dahi Kak Chah guna ais. Entah kerna letih ataupun terkejut. Kak Chah terlelap seketika.
Kak Chah terjaga dan mendapati dikucup. Kak Chah bukak mata rupa-rupanya Mr. Pitt yang kucup Kak Chah. Kami masih atas sofa. Baju kaftan Kak Chah terselak sampai paras peha.. Tangan Mr. Pitt yang kanannya meramas-ramas punggung Kak Chah. Tangan kiri Mr. Pitt memaut leher Kak Chah. Kak Chah cuba menolak tapi Mr. Pitt tu kuat sangat.
Mr. Pitt kemudian menjilat leher Kak Chah sambil tangannya mengusap punggung Kak Chah. Kak Chah berasa geli-geli bila Mr. Pitt meramas lembut buah dada Kak Chah. Malu ada takut pun ada. Kemudian Kak Chah rasa tangan Mr. Pitt mengusap-ngusap cipap Kak Chah. Kak Chah rasa stim kata orang muda-muda. Cipap Kak Chah terasa basah dah. Lepas tu Mr. Pitt menyingkap kaftan Kak Chah sampai paras dada. Malu jugak kak Chah tapi macam ada tarikan pelik pada tubuh Kak Chah.

Mr. Pitt kemudiannya meletakkan mukanya ke celah kelangkang kak Chah. Terasa benda lembut menjilat-jilat cipap Kak Chah. Geli-geli bertambah liar. Kak Chah kangkang luas sikit dan Mr. Pitt nampaknya makin ganas di celah kelangkang Kak Chah…Aduhhh syoknya. Kak Chah tak pernah rasa begitu syok. Mr. Pitt jilat cipap Kak Chah…rupanya kalau dibuat begitu syok sekali…

Lepas tu Mr. Pitt bangun . Kak Chah rasa macam tak sudah. Mr. Pitt bukak seluar dia. Tersembullah senjata Mr. Pitt. Besar betul tapi ada kulup. Tak sunat rupanya. Kak Chah terasa nak cuba senjata yang tak sunat. Kembang macam ular tedung senjata Mr. Pitt…
Mr. Pitt menyuakan senjatanya pada Kak Chah. Kepala senjatanya macam kepala kura-kura menjenguk dari kulit. Kak Chah tak tahu apa nak buat. Mr. Pitt pegang kepala Kak Chah lalu menyuakan senjata ke dalam mulut Kak Chah… Mula-mula Kak Chah kulum saja tak tau apa nak buat…nampaknya Mr. Pitt mendesah-desah…

Agaknya tak ada apa-apa, Mr. Pitt mengeluarkan senjatanya dari mulut Kak Chah. Mr. Pitt rebahkan Kak Chah..lalu dia menjilat-jilat dan meramas-ramas kak Chah. Kak Chah pun rangkul jugak badan Mr. Pitt. Kak Chah raba belakang badan Mr. Pitt. Kak syok sebab badan Mr. Pitt besar dan senjatanya besar. Kak Chah terpikir kalaulah senjatanya masuk cipap Kak Chah, alangkah sedapnya. Senjata Abang Samad kecil walaupun agak panjang…Kak Chah pegang senjata Mr. Pitt dengan tangan kanan. Memang besar, segenggam rasanya. Cipap Kak Chah dah lenjun agaknya. Mr. Pitt masih lagi meramas-ramas, dan menjilat serta mencium ke seluruh badan Kak Chah.

Lepas tu Kak Chah rasa ada benda menusuk cipap Kak Chah. Sikit demi sikit senjata Mr. Pitt memasuki cipap Kak Chah. Kira-kira sebahagiannya masuk, Mr. Pitt berhenti kemudian menarik keluar senjatanya. Kak Chah kata Pitt..Pitt cepatlah…Mr. Pitt tusuk balik separuh pelan-pelan kemudian tarik keluar. Kak Chah pegang punggung Mr. Pitt dan tarik ke bawah. Pitt…Pitt…Pitt hendakkkk…kemudian Mr. Pitt terus menusuk cipap Kak Chah perlahan-lahan sehingga santak. Mr. Pitt berhenti sekejap merendamkan senjatanya sambil meramas budah dada Kak Chah. Kak Chah paut punggung Mr. Pitt kuat-kuat. Kemudian Mr. Pitt menarik keluar senjatanya sehingga separuh jalan lalu menusuknya kembali. Dua tiga kali diulang-ulang …Kak Chah macam orang mabuk…Kak Chah goyang-goyangkan punggung…

Lepas tu Mr. Pitt keluarkan terus senjatanyadan bangun. Terkapai-kapai Kak Chah sebab belum puas. Kak Chah cakap Pitt…Pitt…Pitt tolonglah…

Mr. Pitt membalikkan badan Kak Chah.. Kak Chah dah tertiarap atas sofa tu. Kemudia Mr. Pitt meniarap atas belakang Kak Chah. Terasa senjata Mr. Pitt merayap-rayap kat punggung Kak Chah. Kedua-kedua tangan Mr. Pitt merasa-ramas buah dada Kak Chah dengan agak kuat. Sekali-sekali jarinya menggentel putting Kak Chah. Mulut Mr. Pitt pulak menjilat-jilat belakang tengkuk Kak Chah. Kak Chah rasa macam nak pitam rasanya. Lepas tu Mr. Pitt memegang punngung Kak Chah sambil menarik ke atas. Menyebabkan Kak Chah tertonggeng. Lepas tu terasa senjata Mr. Pitt yang besar dan berkulup tu memasuki cipap Kak Chah dari arang belakang. Sampai separuh senjatanya masuk, Kak Chah menyondolkan punggung Kak Chah ke belakang. Sampai ke celah kelangkangnya. Lepas tu Mr. Pitt menyorong tarik senjata sambil dia memegang penggung Kak Chah. Di selang-seli pulak dengan Mr. Pitt meramas-ramas buah dada Kak Chah. Adoii nikmat betul. Kak Chah tak pernah rasa begini seronok…tak teringat langsung kat Abang Samad masa tu..
Mr. Pitt melajukan lagi sorong tariknya. Mr. Pitt mula mengeluarkan bunyi macam kerbau nak kena sembelih. Kak Chah juga kemutkan cipap dengan kuat. Makin laju disorong-tarik Kak Chah makin seronok. Kak Chah gorangkan punggung sambil mengemut.

Lepas tu Mr. Pitt berhenti sorong tarik dan dia baringkan pulak Kak Chah telentang. Mr. Pitt ambil satu bantal sisi sofa dan meletakkannya di bawah punggung Kak Chah. Kak Chah tengok senjata Mr. Pitt kebiru-biruan dan kembang macam batang kayu. Kulupnya tersingkap banyak. Kak Chah rasa bertuah kerana dapat rasa senjata berkulup dan mat salleh punya pulak tu…Lalu Mr. Pitt menusuk cipap Kak Chah dan tanpa berlengah lagi menyorong tarikg dengan lajunya…Dia cakap Chah..Chah.. dan beberapa perkataan lain yang kak Chah tak tahu apa maknanya. Kak Chah juga berpaut kuat pada punggung Mr. Pitt setiap kali Mr. Pitt tarik keluar senjatanya Kak Chah tarik punggung dia ke bawah. Kak Chah lonjakkan pulak punggung Kak Chah ke atas. Kak Chah kemut dan jugak gorang-goyangkan punggungnya.

Di luar masih hujan. Mr. Pitt sorong tarik makin laju. Kak Chah juga dah tak tahan rasanya sambil menjerit…Pitt…Pitt…Pittt ndakk lagiii..lagiii.. sambil mengemut dan mengoyangkan punggung. Kak Chah rasa nak meletup. Tiba Kak Chah terasa kejang. Kedua-dua kaki Kak Chah pautkan ke pinggang Mr. Pitt, tangan pulak Kak Chah paut pada bahu Mr. Pitt. Kak Chah tak sedar Kak Chah tergigit dada Mr. Pitt. Kak Chah tak boleh kawal langsung.
Hampir setengah minit kak Chah terasa meletup…Rupanya Mr. Pitt pun kejang jugak. Dia pun cakap macam merapu bunyinya…Dalam cipap terasa panas, agaknya benih Mr. Pitt sedang memancut-mancut.

Akhirnya tersadai kami di atas sofa tu. Bantal sisi basah betul. Selepas seminit, Kak Chah bangun. Kak Chah rasa puas betul. Handal sekali Mr. Pitt ni. Kak Chah terus-terang cakap, tak pernah Kak Chah rasa begitu nikmat kena setubuh. Kak Chah cakap kat Mr. Pitt, nak lagi lain kali…

Mr. Pitt kata no problem…

Memang Kak Chah buat dua kali lagi dengan Mr. Pitt tapi itu lain ceritalah.

Sejam kemudian barulah Abang Samad sampai dengan Ana dan Hafiz. Kak Chah dah berpakaina kemas balik dan Mr. Pitt pun macam biasa saja. Tak sangka Kak Chah dapat merasa senjata mat salleh yang berkulup tu.

Sebelum ini Kak Chah ceritakan peristiwa Mr. Pitt, rakan suami Kak Chah melakukan seks dengan Kak Chah. Kadang-kadang kita orang perempuan mudah cair dan menggeliat dengan usikan dan ayat orang lelaki. Kak Chah ingat Mr. Pitt cuma sekali tapi ternyata Mr. Pitt belum puas. Kali ini Kak Chah nak cerita kali kedua Mr. Pitt mintak cipap Kak Chah…

Selepas peristiwa atas sofa malam hujan tu, Mr. Pitt ada dua kali singgah di rumah kami tapi tak ada apa-apa yang berlaku. Kak Chah rasa Abang Samad tidak tahu apa yang terjadi pada isterinya, syak pun tidak. Timbul jugak rasa bersalah kerana menduakan Abang Samad tapi cepat-cepat Kak Chah jauhkan perasaan tu. Sejak kena dengan Mr. Pitt malam tu Kak Chah sering terbayang-bayang kehebatan Mr. Pitt. Terbayang-bayang jugak bagaimana agaknya merasa batang lelaki bangsa lain seperti Bai, Cina India dll. Kadang-kadang waktu bersama dengan Abang Samad pun Kak Chah cuba bayangkan batang lelaki-lelaki tu. Bukanlah Abang Samad tak handal diranjang tapi entahlah mungkin bila dah merasa yang dilarang ketagih pulak. Satu lagi Kak Chah suka menumpukan pandangan ke celah kelangkang lelaki dan cuba membayangkan bentuk dan saiz malah kulup batang lelaki-lelaki tersebut.

Semasa singgah di rumah kami Mr. Pitt tidak menunjukkan keganjilan. Tak pulak dia mencuba mengambil kesempatan.. Mr. Pitt masih berborak macam biasa dengan Abang Samad dan membelek enjin kereta kami. Pada bulan Julai tahun 1999, kami sekeluarga buat keputusan nak pergi outing ke Lumut. Lebih tepat lagi Teluk Batik. Kami bercadang untuk berada di sana selama empat hari tiga malam.

Kami bertolak pada hari Jumaat jam 10.00 pagi dari Rawang. Entah macam mana pagi Jumaat tu Mr. Pitt sampai di rumah kami. Dia datang dari Kuantan pada petang Khamis dan dan akan balik pada hari Rabu minggu berikutnya. Bila mendapat tahu kami nak ke Lumut, Mr. Pitt menyatakan hendak ikut.

“Tapi, Mr. Pitt tak bawak banyak pakaian…,” Kak Chah cakap.

“Takper, bawak banyak kain pelikat. T-shirt saya yang agak besar tu dia boleh pakai…” sambut Abang Samad pulak.

Kami serombongan sampai di Lumut jam 4.20 petang. Selepas check-in kami berehat sekejap hingga jam 6.30 petang.. Chalet yang kami dapat ialah jenis dua tingkat. Tingkat atas ada dua kati bujang, tingkat bawah ada satu katil kelamin dan satu katil bujang. Tempat masak air dan bilik air di tingkat bawah. Dari tingkat bawah ke tingkat atas kena gunakan tangga kayu. Chalet yang dibina dengan kayu tu cantik buatannya dengan awan larat dan ukiran tapi taklah mewah sangat. Chalet kami hampir dengan gigi pantai. Deburan ombak amat jelas. Kak Chah dan anak-anak sempat jalan-jalan sekejap tepi pantai sehingga pukul 7.30 petang. Abang Samad dengan Mr. Pitt duduk-duduk di serambi sambil berbual-bual.

Kami bercadang makan di pekan Manjung (ataupun pekan Manjoi kurang pasti pulak Kak Chah). Lepas mandi kira-kira pukul 8.20 malam kami keluar makan di pekan. Jam 10.00 kami balik ke chalet. Seperti biasa Kak Chah kemaskan sikit chalet tu dan menonton tv. Kira- kira jam 12.00 tgh malam Kak Chah masuk tidur di tingkat atas. Mr. Pitt dengan Abang Samad masih lagi menonton tv dan tengok vcd yang kami bawak. Sekali-sekala terdengar jugak Abang Samad dengan Mr. Pitt gelak-gelak tapi taklah kuat sangat. Kak Chah tidur di katil tepi tingkat. Dua-dua anak Kak Chah berkongsi katil tepin dinding arah ke pantai. Entah pukul berapa Kak Chah terlelap di ulit dek deburan ombak…cheh cheh ceh.

Sedang asyik Kak Chah dibuai mimpi, tiba-tiba Kak Chah terjaga dan terdengar bunyi orang naik ke bilik dan berjalan perlahan-lahan. Pada mulanya Kak Chah sangkakan hantu tapi makin Kak Chah dengar betul-betul ada orang berjalan perlahan-lahan. Kemudian terasa ada orang duduk atas tilam tempat Kak Chah terbaring tu. Kak Chah masih mendiamkan diri buat-buat kaku sebab dalam keadaan gelap tu takut juga.

Tiba-tiba terasa tangan memegang lengan Kak Chah. Serta-merta Kak Chah tau itu tangan Mr. Pitt sebab tangan dia kasar dan besar sikit. Kak Chah mendiamkan diri sambil mencuba ambil rasa sama ada Abang Samad tidur bersama Kak Chah atau tidak.

Tangan sasa tu menjalar mengikut tubuh Kak Chah yang baring tu. Dari lengan merayap ke punggung, peha (sebelah luar), betis kemudian ke atas ke muka Kak Chah. Lepas tu tangan tu menyelinap ke dalam baju tidur Kak Chah cepat-cepat singgah di gunung Kak Chah. Tangan tu mengusap-usap susu Kak Chah kemudia menggentel perlahan tetek Kak Chah. Terasa pulak badan yang sasa merapati belakang Kak Chah. Kak Chah tak dapat menahan diam lagi sebab geli sangat.

Kak Chah menggeliat sikit lalu mengeluh.

“Ehh Pitt, apa pas…”

“Chah, saya mau pelukan Chah…’

Sah itu Mr. Pitt. Peristiwa dulu terbayang kembali.

Kak Chah cakap Abang Samad ada bersama. Mr. Pitt kata Abang Samad tengah tidur kat bawah. Kak Chah cakap, saya isteri Abang Samad. Mr. Pitt kata dia nak rasa sekali saja lagi sebab dia kata body Kak Chah solid. Dia cakap dia tak dapat melupakan persembahan Kak Chah atas sofa hari tu. Sambil tu, tangan Mr. Pitt yang sebelah lagi masuk ke dalam kain sarung Kak Chah. Kak Chah dah terlentang sekarang. Di mana lagi kalau tidak di celah kelangkang Kak Chah. Tangan Mr. Pitt mengusap-usap tetek dan cipap Kak Chah.

Kak Chah dah mula sedap masa tu. Lama-lama Kak Chah berasa tak tertahan, lalu Kak Chah mengiring mengadap Mr. Pitt lalu merangkul lehernya. Tangan Mr. Pitt makin buas nampaknya (ehh rasanya sebab dalam gelap mana nampak kan?). Cipap Kak Chah dah basah-basah, terasa satu cari Mr. Pitt memasuki cipap Kak Chah, berlegar-legar sambil menjolok-jolok. Kak Chah bertambah geli, lalu tanpa dapat dikawal Kak Chah memaut dada Mr. Pitt lagi rapat. Punggung Kak Chah bergoyang-goyang kegelian. Tanpa dapat dikawal jugak tangan kiri Kak Chah mencari batang Mr. Pitt. Yang kak Chah suka sangat batang Mr. Pitt tu ialah saiznya dan kulupnya. Kak Chah urut-urut batang Mr. Pitt sambil sekali-sekala menggulung-gulung ketayapnya. Mr. Pitt kegelian dan makin kuat merangkul dan meramas Kak Chah.

Mr. Pitt menolak Kak Chah kemudian mebalikkan Kak Chah ke arah meniarap. Kemudian Mr. Pitt menarik punggung Kak Chah ke atas maka tertonggenglah Kak Chah. Kemudian Mr. Pitt mengusap-usap dan meramas-ramas punggung kak Chah. Kemudian terasa batang Mr. Pitt menjolok-jolok cipap Kak Chah. Sambil batangnya menjolok-jolok cipap Kak Chah, Mr. Pitt merangkul tubuh Kak Chah dari belakang dan diselang-seli dengan tangannya meramas tetek Kak Chah. Tiba-tiba srrufff batang Mr. Pitt memenuhi cipap Kak Chah. Mr. Pitt mendayung-dayung dalam cipap Kak Chah. Setiap kali batangnya keluar, Mr. Pitt menarik Kak Chah ke belakang Kak Chah bertambah geli dan dengan kuatnya mengemut- ngemutkan cipap Kak Chah.

Biar terbeliak Mr. Pitt ni, fikir Kak Chah.

Kira-kira tak berapa lama Kak Chah dihinggot oleh Mr. Pitt tu sambil keluar bunyi pap..pap..pap. Tiba Kak Chah berasa nak kencing…terus Kak Chah menyondolkan punggung ke belakang dan kejang sekali. Rasa terkencing banyak sekali. Terkemut-kemut cipap Kak Chah. Lepas tu batang Mr. Pitt keluar. Tertiarap Kak Chah termengah-mengah. Kemudian Mr. Pitt balikkan Kak Chah melentang pulak. Mr. Pitt menjilat-jilat badan Kak Chah. Mr. Pitt meniarap juga atas badan Kak Chah. Mr. Pitt lebih berat daripada Abang Samad. Batang Mr. Pitt terasa masih keras macam kayu. Mr. Pitt jilat-jilat tengkuk, dada dan badan Kak Chah. Timbul geli-geli dan cipap Kak Chah berdenyut-denyut kembali.
Mr. Pitt mulai kasar. Dia ramas tetek Kak Chah agak kuat. Sakit jugak rasanya. Lepas tu kak Chah bertambah basah. Kak Chah gerak-gerakkan badan Kak Chah ke kiri-kiri dan kanan. Mr. Pitt Kak Chah rasa macam kerbau naik syeikh. Dia gomol Kak Chah habis-habisan.

Kak Chah cakap, katil tu ada bunyi dan ajak Mr. Pitt turun le lantai. Kami turun ke lantai, Mr. Pitt tak buang masa terus menindih Kak Chah. Kerasnya lantai langsung tak Kak Chah rasa. Mr. Pitt meramas dan menguli Kak Chah. Dalam beberapa minit Kak Chah tercungap- cungap dan Kak Chah rasa cipap Kak Chah ternganga menunggu batang Mr. Pitt.

Mr. Pitt menusukkan batangnya perlahan-lahan (pulak tu) ke dalam cipap Kak Chah. Separuh jalan Mr. Pitt tarik balik, baru nak keluar Mr. Pitt berhenti ekejap lalu sorong balik ke dalam. Begitulah Mr. Pitt lakukan berulang-ulang. Kak Chah paut bahu Mr. Pitt dengan kuat. Kak Chah tolak kelangkang Kak Chah ke atas seolah-olah meminta batang berkulup Mr. Pitt.

Lepas tu Mr. Pitt mengangkat kedua-dua kaki Kak Chah dan disangkutkan ke bahunya. Batangnya masih lagi tersorong-sorong di dalam cipap Kak Chah. Punggung Kak Chah terangkat-angkat setiap kali Mr. Pitt menghentak batangnya yang berkulup dan keras macam kayu tu. Mr. Pitt jugak mengekang kedua-dua tangan Kak Chah ke lantai sehingga tak boleh bergerak. Macam orang kena sula sambil terlentang. Bibir Mr. Pitt menjilat dan menggigit leher dan dada Kak Chah.

Terus-terang Kak Chah cakap, Kak Chah rasa tak tau nak cakap. Kalau kali pertama dulu, syoknya no. 1, kali ni Kak Chah rasa macam nak meletup. Tak tahulah berapa lama sorong- sorong tu, Kak Chah sekali lagi rasa nak kencing. Mr. Pitt pulak makin laju menyorong, menjilat dan menggigit. Makin lama makin laju sehingga tiba-tiba Mr. Pitt mendengus. Kak Chah mengerang dan hampir menjerit, nasib baik lekas-lekas Mr. Pitt menutup mulut kak Chah. Mr. Pitt menggelupur dan Kak Chah pulak menggeliat macam nak bengkok badan.

Selepas satu minit agaknya kami tersadai termengah-mengah. Tak pernah Kak Chah rasa begitu hebat bersetubuh walaupun Abang Samad tak kurang hebatnya di ranjang.

Lepas seketika Mr. Pitt mengucapkan terima kasih pada Kak Chah. Mr. Pitt beritahu dia puas dan dia cakap dia mahu lagi lain kali. Kak Chah cakap tak boleh sebab Kak Chah tetap isteri Abang Samad, kawan dia. Akhir sekali dia cakap dia ndak jugak sekali saja lagi. Kak Chah diam.

Apabila Mr.Pitt turun ke tingkat bawah, Kak Chah rasa menyesal kerana menduakan Abang Samad tetapi Kak Chah kata pada diri sendiri, pengalaman ini menyeronokkan. Kak Chah sering berangan-angan sejak itu untuk merasa batang lelaki Cina, India, mamak, Bangladesh ke. Agaknya macam mana pulak persembahan mereka. Kak Chah masih ada penyakit tu sampai sekarang. Kepada wanita lain Kak Chah pesan jangan mencuba, sebab bila dah cuba macam ketagih pulak

0 comments:

Post a Comment