Search This Blog

Loading...

Tuesday, May 4, 2010

Mengintai Malam Pertama Pak Bilal

Aya, begitulah nama panggilan si gadis. Baru berumur 19 tahun, kulit putih bersih, rambut hitam lurus ke paras bahu (pakai telekung, tapi sebab aku ngintip, maka aku tahu!). Hidung mancung terletak, bibir nipis kecil yang sering membuahkan senyuman kepada para pemandang. Tidaklah secantik Erra Fazira, namun paras yang ayu ditambah pula tubuh yang gebu maka tak sedikit lah jugak mamat² kampung yang minat. Adat dunia, wajah yang comel selalunya tidak selari dengan otak. Suraya cuma dapat gred dua aje SPM. Setahun lebih dok tanam anggur, tetiba dipinang Pak Bilal surau berdekatan rumah (muda lagi, 23/24 tahun umur). Ringkas cerita, tibalah hari pernikahan...


Kerana kedudukan rumah Aya nih sentiasa terang disinari lampu jalan, aku tak jadi buat projek ngan kengkawan, bahaya! So, aku plan sensorang. Petang tu, sedang orang elok kenduri, aku mencelah masuk dalam rumah, pergi ke bilik mandi dengan bekal sebotol air dan roti yang aku kebas dari tempat cuci pinggan. Aku panjat tepi batang paip (nasib baik besi), terus naik ke atas siling rumah. Nasib baik semua orang dok sebok berkenduri. Pelan² berjalan menuju bilik pengantin. Tunggu punya tunggu, lama siot, dari kol 7 lagi. Kol 9 baru bilik tu kosong, pengantin keluar makan malam. Apa lagi, tebuk lubang laa. 2, 3 lubang tebuk, baru dapat posisi best. Air dan roti dah tinggal separuh, lapar giler... tapi tak apa... kesabaran ada balasannya hehehehe.


Kol 10++ Aya masuk bilik pengantin, kemas-kemas sikit pastu salin pakaian. Lama lepas tuh, Pak Bilal pon masuk. Aya masa tuh dok kat bawah, tengah belek² majalah. Pastu diorang cakap² sikit, pasal syukurla... sayang laa... pastu cerita-ceriti lama laa... Lama siot! Yang tak tahan tu, malu² kucing tu. Lepas tu lah baru Pak Bilal nih kucup dahi Aya then cium pipi sambil Aya memegang tangannya (aku tak nampak sangat, pasal posisi tak ngam kat sini).


Ntah pasal apa, Pak Bilal nie bangun dan tutup lampu... cilako! Gelap siol. Camana nih? gerutuku. Aku dengarla pastu bunyi nafas agak kencang dari kedua pengantin, pastu bunyi cup cup dok mencium. Nak jadi cerita, Pak Bilal bangun, dan bukak balik lampu tu. Aya pon bergerak dan duduk kat tepi katil, cuma mata agak kuyu. Kali pertama kena kiss beb! Pak Bilal duduk balik dan menolak lembut Aya yang masih berpakaian lengkap agar baring. Agaknya tadi dia rasa tak best kot malam pertama nih buat kerja tak nampak pantat bini.


Kedua pengantin tidur mengiring, Pak Bilal mengusap pinggang Aya disebalik baju. Aya diam je. Lepas tuh tangan kanan Pak Bilal merayap masuk lebih ke dalam, kebelakang. Tangan kiri di buat pangku kepala. Aya lepak je letak tangan atas dada Pak Bilal, parking aje, tak gosok² pon. Lepastu, Pak Bilal pon bangkit duduk, lepas tu pecat baju kurung Aya, dan letak di tepi katil. Pak Bilal kemudian memberi isyarat agar Aya duduk. Pak Bilal bagi kiss sambil duduk, dan dua tangan dah mula merayap masuk meraba-raba belakang Aya. Kelihatan muka Aya merah kemalu-maluan sambil tunduk. Slow² Pak Bilal mencabut hook bra Aya. Aku tak tahulah saiz berapa bra tu. Tapi setelah tu, aku dapat lihat payu dara Aya idamanku. Saiznya buleh lah dikira cute dan tak besar, berbentuk iras buah delima, cukup untuk diramas, .. Putingnya kemerahan, tegang. Dapat jugak aku lihat pusat Aya yang kecil molek tu. Aku dapat rasa 'adik' aku dah mula menyonyot naik...


Pak Bilal mengangkat wajah Aya yang tunduk malu, mencium sekali lagi sambil tangannya mengusap payu daranya. Fuh, aku dapat tengok mata Aya kuyu giler sambil mulut yang sedikit terbuka bergerak-gerak. Pak Bilal memecat baju Melayunya dan Aya pon meniru gerakan Pak Bilal. Masing-masing mengusap ke depan ke belakang dada. Payu dara Aya mula diramas-ramas dan aku rasa Aya merengek lembut berdasarkan gerakan bibirnya. "Baring!", kata Pak Bilal. Aya menurut dan berbaring perlahan-lahan. Pak Bilal mula menarik kain batik Aya sambil Aya memejamkan matanya. Waw! Getus hatiku. Putih melepak siol! Seluar dalam warna seakan merah jambu berbunga-bunga. Pak Bilal tanpa sabar, kedengaran suara nafas merengus resah, menarik seluar dalam comel tadi perlahan-lahan meluruti peha gebu Aya. Kelihatan faraj yang sungguh comel, jelas tersembol bentuk segitiga tirus. Bibir faraj seakan tertutup melekat antara satu sama lain, kemerah-merahan. Bulu-bulu yang nipis lembut mengiringi bibir faraj tadi dari atas sampai ke bawah. Pak Bilal mengusap faraj yang agak gemuk itu dengan telapak kanan sambil tangan kiri berusaha membuka kilas pelekatnya. Cheh, Pak Bilal memang dah bersedia tak pakai seluar dalam. Kelihatan zakarnya yang menegang tanpa bulu. Macam dah dicukur nampaknya.


Aya diam menanti penuh debaran. Kedua-duanya semacam tiada pengalaman. Tanpa usapan lanjut, agaknya Pak Bilal dah tak mampu menahan nafsu, terus membawa zakarnya ke pinggir faraj, sambil mengangkat peha Aya agar mengangkang. Bibir faraj kelihatan terbuka sedikit. Geram sungguh aku melihat faraj lembut tu sambil menggosok-gosok adik aku. Pak Bilal mula mengopakkan sedikit kelopak faraj yang tertutup rapat tu untuk memasukkan zakarnya. Sedikit demi sedikit... perlahan-lahan kelihatan bibir faraj comel menelan zakar Pak Bilal, yang sederhana besar dan panjangnya. Tiba-tiba kedengatan Aya merintih... "Aduh, Bang... sakitt!". Tapi aku tengok Pak Bilal dah mula menggigil, mendongak ke atas lalu tiba-tiba menekan punggungnya kuat sambil zakarnya menerjah masuk ke dalam faraj dengan kuat. "Arkkk... arkk... sakittlah" rintih Aya sambil memejamkan mata. Kedua tangannya dengan cepat memegang pinggang Pak Bilal, agaknya nak stop jangan bagi zakar masuk melulu lagi. Loo... rupa-rupa Pak Bilal dah datang lerr... Aku tengok pastu dia cabut batang zakar yang terkulai layu. Aya memandangnya sepi. Kini, giliran Pak Bilal pula yang kemalu-maluan. Apa tidaknya, belum apa-apa dah ejaculate. Pak Bilal menyambar kain di tepi katil, pakai, kemudiannya tutup lampu dan keluar bilik. Pergi ke tandas kot. Aku rasa macam nak turun jer menyudahkan kerja Pak Bilal yang tak sempurna tuh. Tapi sape yang nak, fikirku. Apa sangatlah zakar budak 12 tahun dapat buat? Melancap pon aku tak reti lagi masa tuh. Malas nak tunggu lama, ditambah kedengaran bunyi Aya bangun dari katil, mengeluh "hmmm..." sambil memakai pakaian, aku pon dengan perlahan dan berhati-hati mengundurkan diri ke bilik mandi.


Sah, Pak Bilal ada kat situ, macam baru keluar tandas. Muka macam tensen dan hampa ajerr, hak hak hak. Bila confirm tak de orang, aku turun pelan-pelan meniti dinding antara tandas dan bilik mandi dan... damm! terjun keluar sambil berlari pantas. Takut orang tengok. Nasib baik belakang rumah memang tak ada orang. Idak nya haru aku. Roti dan air lebih tu masih ada atas siling tu sampai skarang kot. Sejak itu aku berazam, tak mahu ditewaskan pada malam pertama. Biarlah ianya menjadi malam yang penuh bererti bagi kedua aku dan isteriku...

0 comments:

Post a Comment