Search This Blog

Loading...

Monday, May 3, 2010

ku ragut dara adik tiri ku

cerita aku pendek je, tapi tu lah paling nekmat pantat yg tak akan ku lupakan....ini bukan cerita rekaan....waktu kejadian usia 26 tahun telah berkahwin, aku berkerja di kuala lumpur. masa tu aku bercuti balik kampong mak tiri ku di alor star.mak tiri ku mempunyai anak perempuan usia 16 tahun, adik tiri aku lah jadi nya...adik tiri ku berketurunan siam, sebab mak tiri ku orang patanni sebelah siam laa...adik tiri aku ni , fuh memang amat cantik kulit putih melepak. body memang seksi gile..bontot besar...tetek serderhana laaa....aku memang selalu jeling jahat pada dia. di pendekkan cerita...rumah kampong ni dua tingkat. bilik air bawah..bayangkan la sendiri rumah kampong besar lagi. takde org di rumah waktu tu.rupa nya isteri ku di bilik atas tidur..nak jadi cerita nya gini..aku tak tahan nak buang air waktu tu, aku dengar dalam bilik air ada org, yg aku sangkakan bini aku, pintu bilik air renggang tak bekunci, aku pon terus masuk dengan menyelak kain pelikat nak kencing laa...wowwww aku nampak rupa nya adik tiri ku sedang mandi telanjang bulat membelakangkan aku...darah aku terus naik membuak...tergamam aku tak berbuat apa2, terus aku nekmati satu pemandangan yg amat memberahikan. dari tengkuk nya hingga ke tumit telanjang bulat putih melepak kemerahan.....hemmmm..otomatik konek ku mencanak tegang...aku bedehem hem..adik tiri ku terperanjat menoleh pada ku..juga tergamam melihat aku dengan kain teselak menampakkan konek ku yg tegang, aku tak berbaju...adik tiri ku cuma sempat menutup pepek dia je dengan tapak tangan dia, yg sebelah tangan nya menutup tetek dia, adik tiri ku menarik nafas cuba saolah2 nak menjerit, aku cepat2 memberi isharat dengan jari telunjuk ku ke mulut menyuruh adik tiri ku diam...adik tiri ku tak jadi bersuara."abg ingat kakak tadi" aku membahasakan kakak tu isteri ku....adik tiri ku bergerak mahu mencapai kain batik...aku yg mencapaikan kain batik tu menghulurkan pada nya...belum sempat adik tiri ku capai, kain batik terlepas dari pegangan tangan ku jatuh, lalu adik tiri ku menunduk mau mengambil kain batik, aku tak sengaja melangkah mara merapatkan diri ku dengan adik tiri ku...bila adik tiri ku berdiri tegak selepas mencapai kain batik jarak antara aku dengan adik tiri ku amat rapat, semasa adik tiri ku cuba memakai kain batik, dengan tak sengaja, entah apa yg mendorong, terus aku pegang kedua belah bahu adik tiri ku

baca sampai habis...klik sini

0 comments:

Post a Comment