Search This Blog

Loading...

Thursday, May 6, 2010

2 polis dengan sorang awek

Zaid merupakan seorg pekerja biasa disebuah syarikat perbankan. zaid ada seorang awek bernama siti. dah 2tahun mereka mbercinta. Siti memang cun orangnye dengan tetek yang besar bontot yang mantap dan kulit yang lembut. Mereka slalu beromen pada waktu malam apabila mereka mendapat peluang untuk memuaskan nafsu mereka. Sebelum ini mereka tidak pernah ditangkap oleh polis semasa beromen dalam kereta.

Pada satu hari zaid ke sebuah club ke bangsar dengan siti. siti memakai skirt pendek yang ketat dan baju low neck. Siti memang betul-betul seksi pada malam tu. Selepas masuk kedalm disko, mereka mula minum dan menari. Siti memang suke mengoda zaid semasa menari, macam-macam cara siti gune untuk mengoda zaid seperti merababa batang zaid dengan bontotnya, memeluk zaid dari belakang dan merabanya, menari betul-betul dekat dengan zaid supaya teteknya menyentuh dada zaid. Selepas beberapa jam, mereka keluar dari disko berkenaan dan terus ke kereta zaid yang diletakkan di sebuah taman perumahan berdekatan dengan disko tersebut.

Sampai sahaja di kereta, tanpa membuang masa, Zaid dan Siti masuk dalam kereta ditempat duduk belakang dan mula bercium. Sambil bercium, Zaid memasukkan tangan di dalam baju siti dan meramas tetek siti yang besar dan lembut. Zaid mencium leher siti dan menjilatnya sambil tanganya membuka bra Siti dan mengangkat baju dan bra keatas dan terus mencium tetek siti dengan ganas dan mengigit puting Siti. Siti memang suka putingnya digigit. siti mula mengeluarkan suara seksi dan terus meraba batang zaid dari seluarnya dan membuka zip seluarnya dan mengeluarkan batang Zaid dan mula mengocoknya dengan laju. Zaid pula mula meraba peha siti sambil menghisap putingnya dan tangan masuk kedalam skirt siti dan menyentuh puki siti dari seluar dalamnya. Selepas seketika meraba puki siti, Zaid membuka seluar dalam siti sementara dia masih memakai skirtnya, selepas membuka seluar dalam Siti, Zaid mula gentel kelentit siti dengan jarinye. Siti tak tahan dengan sentuhan jari zaid di kelentitnya dan terus menurunkan kepala untuk mengisap batang Zaid. Siti menjilat kepala batang zaid sebelum memasukkan seluruh batang zaid kedalam mulutnya dan hisap. Sementara itu, Zaid sudah pun memasukkan jarinya kedalam lubang puki dan menikmat batangnya yang dihisap oleh siti sambil matanya tertutup.

Tiba-tiba, cermin kereta zaid diketuk. zaid dan siti terkejut apabila 2 orang polis berdiri diluar kereta mereka. zaid membetulkan seluarnya dan keluar dari kereta meninggalkan siti didalam kereta. kaki dan tangan zaid mengeletar akibat ketakutan. salah seorang dari polis itu berkata
"suruh gf kau keluar, kunci kereta kau dan naik kereta polis, kite pegi balai'
zaid mula menamgis dan merayu kepada polis supaya lepaskan mereka dan janji tidak akan buat benda macam nie lagi. polis itu tidak pedulikan zaid dan membuka pintu kereta dan suruh siti keluar dari kereta. siti hanya sempat membetulkan bajunya dan tidak sempat memakai seluar dalam turun dari kereta. semasa turun dari kereta kaki siti terbuka dan kerana skirt pendek yang dipakai, puki siti yang dicukur rapi dan basah dapat dilihat oleh polis yang berdiri diluar. melihat ini, anggota polis tersebut menjadi ghairah. sementara zaid merayu kepada polis supaya tidak mengambil tindakan terhadap mereka dan sanggup buat ape sahaja untuk mereka memaafkan zaid dan siti.

mendengar rayuan zaid, anggota polis tersebut pergi berbincang dengan rakan setugasnya yang berdiri disebelah keretanya dan kembali ke zaid dan bertanya
"ape kau nak bagi kat kami kalau nak kami lepaskan kau"
zaid tanpa berfikir panjang memberitahu anggota tersbut yang zaid boleh membayar anggota tersebut supaya melepaskan mereka. anggota tersbut tanya
"berapa banyak yang kau mampu bagi sekarang"
zaid memberitahu bahawa dia hanya ada rm100 sahaja. tetapi anggota polis tersbut gelak dan berkata "setakat 100 mana cukup. nak isi minyak pun x boleh. macam nie la dik, kalau kau nak kami lepaskan kau, suruh gf kau puaskan kan kami berdua. kalau x kau dengan gf kau naik kereta kami pegi balai. kau bincang dengan gf kau dan bagi tau kami sekrang."

zaid terkejut mendengar kehendak polis tersebut dan siti mula menangis. zaid berfikir sebentar dan memutuskan untuk menyuruh siti memuaskn anggota polis tersebut kerana dia tidak sanggup ditahan dan memalukan nama keluarganya. zaid memberitahu siti tentang keputusanya. pada mulanya siti tidak setuju tetapi selepas zaid merayu kepada siti dan memujuknya, siti pun setuju kerana tidak ada cara lain dan siti pun tidak mahu namanya tercemar.

selepas mendapat persetujuan zaid, anggota polis tersebut menyuruh siti menaiki van polis yang dibawa oleh anggota polis tersebut dan menyuruh zaid berdiri diluar van tersebut. zaid berdiri diluar dan siti menaiki van tersebut. seorang anggota polis duduk disebelah kanan dan seorang lagi disebelah kiri siti dan menutup pintu van. zaid dapat melihat apa yang berlaku di dalam van tersbut. siti berasa amat takut dan menyesal dan menitiskan air matanya. anggota polis itu tidak mengendahkan tangisan siti dan terus memegang tetek siti dan meramasnya. seorang lagi anggota membuka seluarnya dan menarik tangan siti dan meletakannya diatas batang anggota tersebut. dia menyuruh siti supaya pegang dan main dengan batang die. semetara anggota yang meraba tetek siti membuka baju dan bra siti dan terus menghisap teteknya manakala tetek yang satu lagi di picit oleh seorang lagi. sambil menhisap dan mejilat tetek siti, seorang anngota memasukkan tangan kedalam skirt siti dan menyentuh puki siti dan merabanya.

zaid yang berdiri diluar van menyaksikan perbuatan anggota polis tersebut mula terangsang melihat tetek dan puki aweknye dihisap dan diraba. batangnya mula mengeras. manakala siti yang pada mulanya menangis kini sudah tidak lagi menangis dan pukinya mula berair. kedua-dua anggota sekarang sudah membuka seluar mereka spenuhnya dan salah seorang daripada mereka menyuruh siti menghisap batangya. siti enggan menghisap dan merayu kepada anggota tersebut. anggota tersbut marah dan menarik kepala siti dengan ganas kearah batangya dan menjolok batangnya kedalam mulut siti. siti pun mula menghisap batang anggota tersebut sementara seorang lagi anngota polis mula menjilat puki siti yang sudah pun basah. die mejilat kelentit siti dan memasukkan jarinya kedalam lubang puki siti. siti sudah mula terangsang dan menghisap batang anggota polis dengan rakus. dia mengeluarkan mulutnye dari batang dan menjilat kote anggota tersbebut dan mengocok batangnya sekejap dan kembali menhisap batangya.

selepas 10min, anggota polis yang menjilat puki siti mahu batangnya dihisap. anggota tersebut duduk diatas kerusi dan menyuruh siti menghisap batangnya dlam posisi doggy supaya rakannya boleh memantatnya dari belakang. siti yang sekarang sudah amat terangsang terus mengikut arahan anggota tersebut tanpa bantahan. siti mula menjilat batang anggota tersbut, menjilat kotenya dan kepala batangnya sebelum memasukkan batang anggota itu kedalam mulut dan hisap. sementara itu, seorang lagi anggota mula memasukkan batangnya kedalam lubang puki siti yang ketat. siti berasa amat sakit apabila batang anggota polis masuk kedalam lubang pukinya. selepas beberapa kali jolok, batang anggota tersbut masuk sepenuhnya kedalam lubang puki siti. dia mula menghenjot dengan laju dan siti mula menikmati panahan batang anggota polis tersbut kedalam lubang pukinya siti mula menghisap batang anggota polis yang satu lagi dengan laju sambil mengocoknya.

anggota polis yang sedang menghenjot siti sudah hampir klimaks dan mahu pancut didalam mulut siti. dia menarik keluar batangnya dan suruh siti menghisap batangnya sambil dia kocok batang die sendiri. anggota tersebut kliamks di dalam mulut siti. anggota tersbut penat dan terus baring dibelakang van dan kini giliran anggota yang satu lagi untuk memantat siti. anggota tersebut duduk dan suruh siti duduk diatasnya. dengan tidak membuang masa siti naik keatas anggot tersebut dan duduk diatas anggota tersebut sambil memegang batangnya dan megarahkan batang itu ke lubang puki siti. siti mula menghenjot dengan penuh kegairahan dan siti mula mengeluarkann suara seksi. makin lama, siti mula menghenjot dengan laju dan sekejap sahaja anggota tersebut klimaks didalam puki siti.

Zaid menjadi amat terangsang melihat aweknya membuat seks dengan dua orang anngota polis dan dia mendapat satu idea baru....

0 comments:

Post a Comment