Search This Blog

Loading...

Saturday, May 1, 2010

Roziah 16 tahun

Waktu umurku 19 tahun aku telah berkenalan dengan seorang gadis yang bernama Roziah.Rupanya tak berape jambu..tapi ape yang buat aku gile ialah punggungnye.Setiap kali kalau kami keluar bersiar siar..dia akan mengenakan jeans yang ketat.Aku selalu curi curi pandang.Didalam hati aku selalu berkata..kalau lah dia ni tonggengkan punggungnye depan aku..tak sempat nak main dah boleh terpancut air mani aku di buatnye.Tak ku sangka ..impian ku menjadi kenyataan.Pada suatu hari dia telah menjemput aku dirumahnye.Ibu nye ade dirumah pada masa itu..tapi aku tak paham kenapa ibu nye tu so understanding.Dia ajak aku ke biliknye.Roziah ni masih menuntut lagi..dia jemput aku konon-kononye untuk ajar dia sedikit pelajaran sekolah..tapi...lain yang jadi.Aku sampai dirumahnye kira-kira tiga petang pada hari itu.Dia memakai baju T labuh dan seluar aerobik yang ketat.Aku tak putus putus merenung punggungnye yang hebat tu.
Sewaktu aku sedang menolongnye dengan homework nye..tiba-tiba pencilnye terjatuh kelantai.Roziah memebongkok untuk mengambil pensilnye.Terlihat oleh ku celah dadanya dari kolar T shirt yang di pakainye.Teteknye agak kecil..dan aku
dapat lihat denagan jelas puting nye.Aku bertanye sambl bergurau..Ogy tak pakai cerminmata ke hari ini.Dia pun terpingge-pingge memmikirkan ape yang aku cakapkan.Aku pun berselamabe cakap.."Ogy tak pakai coli eh?'.Dia terus tersenyum sipu..dah merenung tajam denganku.Dia lalu menjawap.."Cuaca panaslah..rimas..I pun tak pakai seluar dalam'.Aku tersentak sekejap.Dalam hati aku pun berkate..boleh tahan jugak dia ni.Aku cuba bertanye lagi...kali ini dengan berhati hati..'Roziah..I selalu terangsang kalau melihat punggung u.'Dia lau menjawap' Abis tu nak ape?'.Boleh tak u bukak seluar aerobik u sekejap..lepas tu..u tonggeng depan I.Boleh tak?'.Dia tersenyum.Dalam hati aku pun berkate..ade chan nampak nye.Dia pun menjawap.."oleh kerane Roz saya kan u..Roz boleh tunjukkan.'Roziah lalu menurunkan seluar aerobiknye hingga ke paras lutut..dan terus menoggengkan punggungnye di hadapanku.Aku dapat melihat dengan jelas alur juburnye dan kedua bola punggungnye dengan jelas.dengan tampa berlinggah lagi..aku mula menguakkan alur juburnye dan terlihat lah lubung juburnye yang masih ketat dan juga nonoknye yang tembam dan berbulu halus itu.Aku menjilat di celah juburnya sambil sekali sekala memerhatikan reaksinye.Sememenagnye dia suka di perlakukan begitu.Aku meneruskan tindakkan selanjutnye.Aku cuba mengorek lubang juburnye dengan jari ku.Tapi..Roziah menhalang ku dan berkata"Aoww..sakit..pelan pelan lah..'Aku pun agak cemas jugak..tapi aku cekalkan hati..dan bertanya padanya..Roz ade lotion tak?'Dia pun menjawap 'ade..dalam laci..'Aku pun pergi mengambilnye dan menuang sedikit lotion itu di atas lubang juburnye dan sedikit lagi di tangan ku.kali ini jari ku dapatku masukkan dengan senang.Selang beberapa minit..aku sudad dapat memmasukkan dua jari dalam jubur dia.Roziah ku perhatikan sangat nikmat apabila di perlakukan begitu.Ini lah rasanye lubang jubur anak dara enam belas tahun..bukan main ketat lagi.Aku tidak memasukkan batang ku didalam juburnye..kerana ku takut nanti dia mungkin tak suka pula.Mungkin lain kali kalau ada peluang lagi..nak aku rasa batang aku dalam juburnye.Dalam adegan ini..aku cuma mengeluarkan batang aku dan mengessel-geselkannye di celah jubur Roziah.Nikmat jugak..pasal..itu lah yang aku idamkan selama ini.Air mani aku terpancut setelah beberape kali geselan.The moral of the story...buat ape kalau girfriend jambu..tapi pantatnye flat..buat rugi aje..sekian

0 comments:

Post a Comment