Search This Blog

Loading...

Friday, April 30, 2010

Orang Gaji

Ketika itu musim cuti sekolah, jadi semua keluargaku pergi bercuti,tinggallah aku dengan orang gaji (O.G) keluagaku.Aku tak pergi kerana aku tidak suka melancong.Sebelum tu aku nak cerita serba sedikit tentang o.g aku.Nama o.g aku adalah kak sue,dia berasal dari Hadhyai Thailand tapi boleh cakap melayu.Kak sue ni berusia 32 tahun,mukanya taklah cantik sangat tapi berkulit cerah.Kak sue pernah berkahwin tapi dah bercerai dan mempunyai 2 orang anak yang dijaga oleh neneknya di Thailand.Apa yang menarik tentang kak sue ini ialah dia mempunyai tetek yang besar lebih kurang 40 inci ukur lilit dadanya, aku agak je.

Itulah yang menarik perhatianku.Aku sangat sukakan perempuan yang mempunyai tetek yang besar,aku tak peduli samada perempuan tu cantik atau tidak tapi yang penting mesti mempunyai tetek yang besar.Setiap kali aku keluar jalan-jalan disekitar bandar Kuala Lumpur ini apa yang menjadi perhatianku apabila berselisih dengan perempuan adalah dadanya,aku tak pandang sangat mukanya.

Berbalik kepada cerita asal,kak sue ini sememangnya mempunyai tetek yang besar.Suatu hari aku masuk ke dapur kerana nak minum jadi aku suruhlah kak sue buat air oren.Setelah itu aku pun duduk di meja makan, seketika kemudian kak sue pun datang dengan air oren lalu diletakkan dihadapanku.Aku pun suruhlah kak sue duduk sekali kerana sememangnya aku ingin berbual dengannya.Ketika itu kak sue memakai baju putih yang agak ketat tapi tidak memekai coli oleh itu nampaklah teteknya yang agak besar itu terbayang disebalik bajunya itu.

ketika sedang berbual berbual terpancul soalan yang agak panas dari mulutku.Aku bertanyakan kak sue bagaimana rasanya berasmara,kak sue tanpa segan silu menjawab bahawa ia sememangnya indah,keindahannya sememangnya tidak dapat dirasai oleh orang yang belum pernah berasmara..aku mula bertanyakan tentang posisi dan teknik-teknik yang pernah dilakukan oleh kak sue ketika dia berasmara.Kak sue pun menjawab terdapat banyak posisi yang boleh dilakukan ketika berasmara..............(kak sue mula menerangkan tentang posisi tersebut kepada aku).Tapi antara banyak-banyak posisi,kak sue beritahu aku yang dia sukakan posisi perempuan diatas,lelaki dibawah.

Kemudian kak sue bertanyakan aku kenapa aku bertanyakan soalan-soalan begini kepadanya maka aku menjawab bahawa aku tidak pernah berasmara jadi aku hanya ingin mengetahui.Kemudian aku terus mengajak kak sue berasmara dengan aku kerana aku tahu perempuan yang berusia 32 tahun masih lagi mempunyai nafsu seks lebih-lebih lagi kak sue ni sudah lama tidak discrew oleh mana-mana lelaki sejak bercerai dengan suaminya.Sebaik saja mendengar pelawaan ikhlas aku,kak sue terdiam seketika.Kemudian dia bertanya aku balik betul ke aku nak screw dia punya cipap,aku hanya berkata mestilah nak.

Setelah mendengar pesetujuan aku maka dengan rakusnya kak sue menarik tangan aku masuk kebiliknya.Mula-mula kak sue menanggalkan bajunya,sebaik saja dia menanggalkan bajunya maka teserlahlah dua benda yang cukup besar yang menjadi idaman aku selama ini.Selepas itu aku terus menanggalkan pakaian aku sehinggalah aku dan kak sue sama-sama berbogel.Ketika itu aku punya batang dah keras gila kemudian aku dan kak sue mula naik keatas katil.Aku menindih kak sue dari atas,masa tu aku tak dapat bayangkan betapa nikmatnya bila dada kak sue menikam dada aku.

Aku mula menyoyot dan menghisap puting dada kak sue sambil tangan aku yang satu lagi meramas tetek kak sue yang satu lagi.Aku mula mendengar suara nikmat yang keluar dari mulut kak sue manakala dada kak sue mula berombak dengan nafasnya turun naik.Setelah itu aku mula meneroka segenap inci tubuh putih kak sue,ketika itulah suara kak sue semakin kuat kemudian aku merasakan aku dan kak sue sudah basah kerana air mazi sudah mula keluar dari sepasang batang dan cipap.Kemudian kak sue pula menindih aku dari atas dan sasaran kak sue adalah batang aku yang besar.Kak sue mula mengulum dan menghisap aku punya batang,masa tu aku rasa nak terpancut tapi aku tahan kerana aku belum lagi screw cipap kak sue.

Setelah hampir 15 minit kak sue mengulum aku punya batang,kak sue memberi isyarat bahawa cipapnya sudah bersedia untuk discrew oleh batang aku yang besar dan sepanjang 6 inci.Kak sue mula tidur melentang sambil meletak bantal dibawah bontotnya dan kakinya pula dibuka dengan seluas-luasnya.Tanpa membuang masa aku terus meletakan batang aku kelubang cipap kak sue dan terus menekan masuk dengan perlahan-lahan.Pada mulanya agak susah nak masuk kerana lubang cipap kak sue agak sempit tapi bila aku menekan dengan kuat barulah semua batang aku berjaya memasuki cipap kak sue.

Setelah berjaya aku mula melakukan adegan masuk keluar.Kak sue memeluk aku dengan agak kuat disepanjang adegan masuk keluar itu tadi manakala kedua kaki kak sue pula memeluk erat bontot aku.Setelah hampir 30 minit aku melakukan adegan keluar masuk tersebut, kami mula menukar posisi kami dimana kali ini kak sue pula yang berada diatas manakala alu di bawah.Ketika ini hanya kak sue saja yang memainkan peranannya dimana kak sue menghentak-hentak cipapnya keatas batang aku,ketika ini aku rasa batang aku hampir nak patah dikerjakan oleh cipap kak sue.Setelah hampir 30 minit berada dalam posisi ini kami kembali keposisi yang mula-mula tadi.Ketika ini aku merasakan aku nak terpancut maka aku melajukan lagi keluar masuk itu tadi,tidak lama kemudian aku mula terpancut kedalam cipap kak sue.Aku berasa lega yang amat sangat, aku kira kak sue juga demikian kerana dia menjerit dengan agak kuat ketika aku pancutkan air mani kedalam cipapnya.

Malam itu aku tidur diatas badan kak sue sambil tangan aku meramas-ramas tetek kak sue mungkin kerana memang kesukaan aku meramas-ramas tetek perempuan,sekian.

0 comments:

Post a Comment