Search This Blog

Loading...

Friday, April 30, 2010

Jiran India...

hari tu aku tengah mengeluar dari rumah,ku ternampak jiranku, seorang pompuan india yang sedang menyidai baju. Diatu cantik mukanya. punyai 3 orang anak.suaminya kerja pagi balik malam.
memang lah lama aku dah stim kat dia. senyumannya manis batul. hari tu aku dipanggilnya sebab ada paip kat tandasnya rosak.Dia samada boleh tolongke...i tak kisah.
pikiranku dah pikir yang bukan-bukan.
dalam tandas tu dia menunjukkan tempat paip bocor.masa tu ternampaklah teteknya yang hitam ni.stim lagi bila kaki jariku terkena punggung dia. masatu emmang takde orang kat rumah.tengah dia sibuk menyambung paip tu, kari jari ku termain-main kat bawah punggungnya...taku dah tak tahan...aku teruskan mainan kakiku kat punggung bawahnya...tiba-tiba dia menjerit kecil..arh...nampaknya dia enjoy juga...dalam keadaan yang kelam kabutsaya tanggalkan skirtnya dari belakang.dia nampak malu...tapi tak halang.saya dah tergetar-getar denagan kuat.i terus tanggalkan seluar dalamnya...badanku bergetar macam gila. i terus tanggalkan seluar ku dlam arahkan konek ku ke lubang pantatnya. dia kata; kalau mahu cepat-cepat, nanti orang tahu susah. i lagi memberanikandiri memasukkan konek cinaku ke dalam pantatnya. bulu-nulu kita bertemu..ini menjadikan satu rangsangan yang amat nikmat.i angkatdia kat depan i...yang saya tahu, i sedang adakan perhubungan seks dengan jiran indiaku.cipapnya mengcengkam konekku dengan baik sekali.mulalah geseran yang tidak pernah saya ada.licin betul...air mani aku dan dia bercampur. bunyi cip cap cip cap kedenganran. i rasa ini satu kenikmatan yang tidak boleh dibandingkan. bau air mazi campuran india and cina terhidu...walaupun smelly, tapi memanglah wangi dan stim lagi kitaorang..saya kenakkan dia 10 minit...lepas tu dia kata pancutkan semuanya..dalam.katakan dia dah ikat..i tak kisah...dlama keadaan muka saya yang merah dan badan yang bergetar-getar, saya pancutkan segalanya dalam...

0 comments:

Post a Comment