Search This Blog

Loading...

Friday, April 30, 2010

Gatal Tangan

Aku bekerja sebagai sales assistant,di sebuah supermarket di KL.Di tempat kerja aku ada seorang awekmemang cun gila! Nama dia Ila.Ila adalah awek yang paling rapat dengan aku .Segala masaalahnya dia akanberitahu pada aku.Ila memang cantik,kulit dia putih melepak,mata dia bulat,buah dada dia pun membulat,besarnya lebih kurang sekilo.Sesiapa yang melihat tubuh Ila pasti ternaik nafsu syahwat.Pantat Ila lagimengiurkan .rambut dia pun panjang paras bahu.Nak jadi kisah,satu hari Ila datang pada aku," Min belakang badan Ila gatal-gatal lah." Ila beritahu aku akanmasaalahnya ."tolong gosokkan boleh tak." Ila menyuruh aku." Kat sini." Aku bersuara terkejut." " bukan kat sinilahnak mampus,kat dalam storeroom." Ila memberitahu aku dengan suara yang amat lembut dan begitu manja.Hati aku jadi cair."Jom." Ila menarik tangan aku menuju ke bilik storyang tak jauh dari tempat kami berdiri tadi.Ila mengunci pintu stor itu,serta mengambil setin kecilbedak antiseptik di rak yng berhampiran,lalu menghulurkannya kepada aku.Aku tak berlengah lagi,terus saja menaburkan bedak itu di atas tapak tanganaku.Ila menarik baju yang dipakainya keatas sehingga keparas tengkok.Terliur aku melihatkan belakang badan Ila,yang selama ini tak pernah terdedah di hadapan mata aku sendiri.Aku menepuk bedak yang di tangan aku ke atas badan Ila.Hangat badannya.Aku mula menggosok.sesekali Ila kegelian,apabila aku melurutkan jari aku pada alur di tengah belakang Ila.Aku menggosok merata-rata.Ila meraba-raba kancing colinya,lalu dilucutkannya,maka terlorailah tali colinya itu di belakang badannya itu.berderau darah aku,aku menelan airliur,melihatkan aksi Ilayang berani itu tadi.Aku terus menggosok,dengan hati yang berdebar-debar.Aku merasai batang pelir aku dah mula mengeras.Aku rasa tak tahan.Di dalam aku menggosok belakang badan Ila,tangan aku secara perlahan-lahan merayap kehadapan,ke dada Ila."Hei!Apa ni." Ila melarang sambil menepuk tangan aku."Ops! sorry."aku meminta maaf.Tangan aku beredar ke bekakangsemula.Coli yang Ila pakai masih melekat di dadanya,menutupi buah dadanya yang mongel itu.Aku terus menggosok,kali ini turun sampai ke paras pinggang.Aku memberanikan diri menyeluk ke dalam skirtIla, tetapi Ila menepuk lagi tangan aku."Jangan!" Iarang Ila lagi."Dah hilang ke belum gatal tu?" Tanya aku pada Ila."Belum !" jawab Ila pendek.Aku rasa semakin stim ni,batang pelir aku semakin mengeras dan mula tegang!Aku cuba lagi untuk meraba ke dada Ila,nah aku telah dapat memegang buah dada Ila yang lembut itu,yang tertutup dengan coli berwarna putih.Ila tidak pulak menepuk tangan aku tetapi dia memegang tangan aku yang aku tekup pada teteknya itu.Aku mula meramas buah dada Ila.Ila menggeliat geli sambil tangannya memegangpergelangan tangan aku.Ila nampak sudah mula rasa stim.Aku mencium tengkok Ila.Dia masih menggeliat-geliat akibat ramasan serta ciuman aku.Buah dadanya aku rasa sudah semakin menegang.Jari aku kini memainkan peranan mengutil-ngutil puting tetek Ila pulak! Aku sedaritadi memeluk Ila dari belakang.Batang pelir aku yang keras menonjol itu aku gesel-geselkan pada alur pantat Ila.Ila ketawa kecil,seronok!Ila membuka butang bajunya dan terus menanggalkannya berserta colinya itu.Kini tetek Ila menjengok.Aku terus meramas-ramas dan memusingkan badan Ila berhadapan dengan aku. Ila mencium aku rakus sekali,sambil mengulum-ngulum lidah aku.Aku pun begitu juga membalas dengan lagi rakus serangan Ila.Akumenanggalkan baju aku.Ila mencium dada aku,perut aku.Aku tetap mengucup -ngucup buah dada Ila yang sudah mengeras tegang merata-rata sekeliling.Tangan akumenekan-nekan pantat Ila.Batang pelir aku semakin menegang.Tiba -tiba Ila melutut,lalu membuka zip seluar aku.Dia menyeluk dan menarik keluar batang pelir akuyang menegak keras.Ila rasa kagum melihat batang pelir aku yang menegang secara maksima itu,5".Ila menguak rambutnya ke belakang dan melancap batang pelir aku.Dia menggengam rapi.Sambil melancap selaju-lajunyaIla mengarahkan batang pelir ke matanya,hidungnya,ke pipinya.Ila mencium sekitaran batang pelir aku.Aku nikmat.Ila terus mengulum batang aku hingga ke pangkal makinlama semakin laju.Aku rasa kepala batang aku terlanggaranak tekak Ila.Nyilu rasanya! Aku juga membantu Ila dengan menolak dan menarik kepalanya." Ila, dah nak keluar! Dah nak keluar.! Ila sengaja buat tak tahu sahajabila aku katakan mani aku dah nak keluar.Ila masih mengulum.Airmani aku terpancut memenuhi rongga mulutIla.Dia lantas mencabut keluar batang aku lalu menjilat-jilatairmani aku dia nampaknya kenikmatan begitu.Batang konik aku lembik! " Aik! belum habis lagi dah lembik." Ilamelancap semula batang aku.Ia tegang semula. Ila senyum memandangnya.Aku membuka seluar .Ila duduk di atas meja .Aku melutut menarik skirt dan seluar dalamnya.Ila sudah berbogel di depan aku.Bulu yang nipis warna keperangan melitupi nonoknya .Aku mencium sekitarnya.Ila meletakkan kedua belah kakinya diatas bahu aku.Aku mengangkangkan peha Ila.Bibir nonok Ilasedikit terbuka.Aku menjilatnya.Aku suak sedikit dengan jari lalu mengoreknya sedikit demi sedikit jari aku menyodok nonok Ila" Argh,argh,argh!" Ila mengerang perlahan.Sudahpun basah nonok Ila.Aku menujukan kepala batng aku ke pintu nonok Ila.Aku sodok sikit"Argh!" Ila mengerang lagi.lagi sikit." Yes!" suara Ila perlahan.Aku menyodok lagi dalam sedikit dan terus ke pangkal. aku menolak dan menarik berulang kali.Ila makin kelemasan dan nikmat begitu.Aku ras kehangatan lubang nonok Ila.Ila mencabut batang aku keluar.Dia turun dari atas meja dan menolak aku terlentang lalu mencakung di atas badan aku dan memasukkan semula batang aku kedalam lubang nonoknya itu.Dia menghayun ke atas danke bawah .Tak lama dia tarik keluar lagi batang aku.Ila kiniagresif.Aku menolaknya pula terlentang.Ila merapatkan teteknya dengan kedua belah tangannya"Masuk celah tetek! Masuk celah tetek!" Ila menyuruh aku.Aku tidak berlengah lagi terus melakukannya tapi sebentar sahajaAku duduk dan Ila masih terlentang,peha aku di bawah peha Ila, aku sodok semula batang aku dalam nonok Ila.Aku menghayun dengan perlahan.Licin dan sedap rasanyaIla bangun dan meniarap diatas meja,kakinya lurus kelantaimenonggeng! Aku pun berdiri lalu membuat ' dog style'Aku pegang kiri dan kanan pantat Ila dan menghayun lagi.Aku kemudian menyangkutkan sebelah kaki Ila di atas bahu aku dalam posisi lentang.Aku sodok lagi tarik dan keluar tolak dan masuk ke dalam nonok Ila.BERSAMBUNG!!!!!!

0 comments:

Post a Comment