Search This Blog

Loading...

Friday, April 30, 2010

cikgu normala

kat sekolah aku ni ada sorang cikgu ni yang mukanya boleh lah dikatakan lawa.Dia nie selalu memakai baju kurung ke sekolah tapi aku tak tahu kenapa aku minat sangat kat dia nie. aku selalu nampak bentuk teteknya dari luar bila angin bertiup.aku selalu balik melancap bayangkan aku tengah beromen dengan dia nie.aku selalu amik peluang berjalan di belakangnya dan menggeselkan kote aku kat bontotnya.cikgu ni ada 5 orang anak dah.

satu hari aku lupa nak hantar kerja yg diberinya,lalu aku pun pergi ke ruymahnya.apabila aku masuk ke rumahnya tiada siapa yg tinngal hanyalah cikkguku seorang.Tiba-tiba bukuku terjatuh di depannya lalu dia pun tunduk .bila dia tunduk nampaklah teteknya yang ditutupi oleh bra nya. aku hilang pertimbangan terus pegang teteknya itu. kami saling berpandangan aku lalu memeluknya dan mencium bibirnya .

cikguku itu melawan dia mengatakan dia sudah berkahwin tetapi saya merayu kepadanya sambil memicit teteknya dan dia mula mengeluh.Aku pun membuka bajunya dan tersembullah 2 teteknya. aku lantas mencapai branya lalu membukanya.aku lihat sepasang tetek yang besar dan gebu putingnya pink dan koteku makin stim. Aku lantas menghisap teteknya dan lantas membuka kainnya sambil menggagau dia punya burit .aku lihat tanganku mula basah dan lantas aku turunkan kepalaku ke buritnya lalu menghisapnya dan menyedut air klimaxnya . aku makin stim apabila terdengan dia mengeluh aaaaaaaaaaaaahhhhhh sedaaaaaaaaaaaaaapppp,kkkkuuuaat llaaagi ffaarrrreq(nama samaran)aaaaaaaaaahhhhhhhhhhh,aku terus menjilat buritnya sampai 15 minit.Tiba tiba aku telah ditolak dan cikguku terus membuka seluarku lalu mengulum koteku aku tidak tahan dan terus melepaskan air maniku ke dalam mulutnya apabila koteku dah mula stim aku terus menusuk koteku ke dalam burit cikguku itu lalu terdengarlah aaahhhhh,ooohhhhyyyeeeaah,succcckkkk,aaahhhhhhhh aku terus mendayung dan terus mendayung lalu cikguku menjerit cceeppaat cikkgu daah nakkkkkelluaar lalu terasalah cecair ang panas mengalir keluar aku pun terus mendayung dan aku terasa nak keluar dan cikkguku sekali lagi menjerit nnnaaak keluuuarrr lalu aku pun memancutkan air maniku ke dalam burit ccikguku dan aku pun terus ke bilik air untuk mandi dan semasa mandi terjadi lagi perkara seperti ini dlm bilik air.

0 comments:

Post a Comment