Search This Blog

Loading...

Friday, April 30, 2010

Awek kawan

satu malam minggu,aku pergi ke disko Modesto sorang diri...sampai di sana aku jumpa member aku Lan Capoi dengan marka(awek) dia nama Noni...mak oiii, cun nyer...mana Lan jumpa awek siut giler nih?pertama kali mata kami bertentang...marka dia tu renung aku tak berkelip kelip...aku pulak dah naik syiok....aku pun renung tak berkelip kelip jugak...tapi,apa bolih buat..takkan aku nak cross line member punya bunga..tak baik tau...lepas berdisko aku ikut Lan balik rumah dia di.....(rahsia)....
sampai kat rumah , Lan bawak marka dia tu masuk bilik...aku pulak tidur kat bilik lagi satu....malam tu aku tak bolih tidur,sebab memikirkan apa yang Lan tengah buat dgn Noni yg sempoi tu....masa tu juga aku dengar bunyi loceng gelang kaki Noni..ahhh..sioll betullah,buat aku stim sensorang jer!aku tak leh tahan...aku pergi bilik Lan...aku terus buka pintu bilik dia...Lan pulak tak kunci pintu tu...sebaik saja pintu terkuak,aku nampak lampu terpasang, Lan tengah mengongkek Noni dgn style bunga kembang pagi..Noni terkejut tapi Lan buat selamba jer...aku pun sama...aku buat buat tanya rokok dia sebab rokok aku dah habis...lepas tu aku pun keluar...esok tu hari ahad...waktu tengahari,aku belikan dia orang nasi bungkus....kami pun makan bersama sama...aku nampak Noni tersipu sipu bila memandang aku...lepas makan kami lepak sambil nonton tv....masa tu aku perasan kejap kejap Noni menjeling ke arah aku,maklumlah masa tu aku tak pakai baju..badan aku best..tak macam badan Lan..keremping!tiba tiba Lan suruh aku pi beli rokok,aku kata malas sebab aku baru pegi tadi beli nasi....Lan pun keluar ke kedai seven eleven yg berhampiran.elok saja Lan keluar aku pegi bilik air,bila keluar aku pakai towel...
masa tu aku terkejut sebab Noni ada kat depan pintu bilik air ,terus towel yang aku pakai terjatuh(sengaja pun) .Bila Noni terpandang batang konek aku,dia cuba berpusing nak lari tapi aku pegang tangan dia..aku peluk dia,tak banyak cakap aku terus kucup dia...aku duduk kan Noni sementara aku berdiri,aku suruh dia buat aiskrim...bila peliaq aku dah keras..aku ajak Noni ke ruang tamu...aku bukak skirt dia....aku tau Noni dah stim,terus aku masukkan dan henyak henyak peliaq aku kat dalam anu dia...aku buat ganas sikit....kejap aje Noni orgasm kena penangan aku...amik kau!Bila air mani aku rasa nak terpancut..aku cabut keluar...aku tahan dulu,aku sumbatkan konek aku kat dalam mulut Noni lalu aku lepaskan semburan sperm aku...legaaaaa....Hari tu...Noni telan air mani aku setengah kole sebagai pencuci mulut.Tak lama pas tu Lan pun balik...aku ingatlah,aku buat tu tak sampai pun sepuloh minit...sorrylah Lan,marka lu punya kuih dia sudah sedekah sama myzool...bukan orang lain pun,lu punya member gak....ahak,ahak,ahak....

0 comments:

Post a Comment