Search This Blog

Loading...

Friday, April 30, 2010

Adik Ipar

Hari tu la kan adik ipar aku datang dari kampung, maklumlah cuti sekolah..Form 4 lagi budak nih. Dia kata nak jalan-jalan tengok KL..so bini aku kata OKlah akupun tolong sambung kata "Canteeeklah tuuu..." tapi dalam hati je. So..biasalah..budak-budak kalau malam nengok TV mesti lepak kat sofa.Kebetulan bilik aku cuma berdindingkan sehelai tirai nipis. saje je malam tu aku ajak bini aku main...apa lagi aku pun baik punya mainlah..bini aku dah ngerang baik punya ..aku lak saja nambah-nambah kasi bunyi kuat sikit.Ada tujuan lee tu...nak kasi adik ipar dengar,,kasi leleh sikit.

Masa dok henjut tu aku dengar gak bunyi sofa terkiut-kiut..sahlah dia tak tidur lagi..Apa lagi tambah kuat lee suara aku
"sedap Yang.....?"tanya aku dengar suara horny tuuu
"SSeeedapp Bangg!!!" biasa lahh my wife
Lama gak kita orang dok main sampai peluh berjela-jelalah kata orang.Ye lahh senaman malam mesti panas sikit baru best lepas tu kena kopi O dengan Gudang Garam...fuh KOW punya. Ok Sambung balik.
Dah habih main aku pun keluar lee..nak basuh konek lee tu..maklum lah berlumurun katakan. Sambil keluar ke bilik air sempat gak aku jeling kat adik aku tu. Dalam kesamaran aku perasan gak yang dia sedang tidur menerap sambil tangan kanannya tertindih dek badan dia tu. Sah..melancap lee adik ipar aku nih. Lepas basuh konek aku..aku pegi dapur..nak minum air suam lee. Bini aku dah hanyut dahh...manakan tak 3 kali climax tuu

Masa kat dapur aku pun lepak lah sambil buat kopi. bini aku dah tidur..nyenyak.Sambil menghirup kopi panas sikit-sikit, tiba-tiba adik iparaku pun tiba. Serious jee muka dia..buat-buat tak paham lee tu. Aku pun selamba gak walaupun masa tue aku tak pakai apa-apa.
"tak tidur lagi Kak Chik?" sapa aku.
"Tak lagi..dahaga lee..panas", jawab dia sambil membuka peti ais.
" Eh..tolong ambil buah limau kejap kak chik" saja jee aku minta buah limau..sebenarnya dah habis dah siang tadi.
"Kat mana bang" tanya adik ipar aku sambil membongkok mencari-cari buah limau yang tak de tu.
"Ada bawah tu" sambil mata aku memandang punggung adik ipar aku yang bulat tu. Dia nih tak berapa kurus dan gemuk sangat. Dengan seluar tidur putih dia pakai tu aku terperasan lah seluar dalam dia kaler putih.
Saja jee aku pegi kat dia sambil batang aku melekat kat punggung dia.
"Tak jumpa ke?" tanya aku lagi sambil menyorong batang aku ke dalam sikit..bagi dia rasa batang 6" nih.
Tak jawab pun.
Mesti dia perasan perbuatan aku nih. Tapi tak pa. Selagi dia tak blah kira ok lee tu.

Tiba-tiba adik ipar aku pusing dan dada dia terkena perut aku.
"Kenapa nih?" tanya aku
Tak jawab jugak..

Aku pandang muka dia,aku tengok dia dah tersipu-sipu tapi dia tak lari pon...
Aku tanya lagi “kenapa kak chik??” sambil aku rapatkan diri aku dgn batang aku nie menggesel kat pepek dia...
Dengan spontan aku pun seluk tangan masuk dalam baju tidur dia,aikk tak pakai bra dah pun,”wah tetek kenyal lagi nie” aku ckp ngan dia,nak tgk respon...dia tak melawan pun...chantekk...
Aku cuba intai2 bilik aku...ahh,line clear... bini aku sure dah tido mati...
Erm...aku main kat puting tetek adik ipar aku tue...kak chik biar je..dia dah mula nafas tercungap2..aku tau kak chik dah gersang nak rasa konek aku yang baru je belasah kakak dia..
Aku selak baju tidur kak chik macam org nak susukan anak..aku terus je menyusu tetek adik ipar aku...fuh,tetek muda,puting dia pink lagi..padat dan kenyal...ahh..sebelah aku ramas,seblah lagi tetek dia aku nyonyot,then aku jilat2 kat sekitar puting tetek dia...
Aku bite kat lurah dendam kak chik...kak chik mula memeluk kepalaku yang sedang menikmati hisapan pada tetek kak chik..
ahh...aku terasa batang konekku di genggam...tangan lembut kak chik,mengusap lembut kepala batang konekku..besarnya konek aku nie sampai genggaman tangan kak cik pun tak cukop..dia raba lagi sampai bawah...ahh...dia raba telur aku yang tengah bergayutan..kak chik ramas2 telur aku...lepas tue dia lancap batang konek aku...peh...rasa nak sorong je masuk dlm pepek kak chik..
Aku terus tarik seluar tidur kak chik,senang je dah terlucut semua,tinggal seluar dalam putih dia aje...sambil aku jilat2 leher adik ipar aku tue,tangan aku dah mula mengusap lembut cipap kak chik...aku tak terus cari biji dia..aku just usap2 kat bahagian bawah,bahagian lobang yang bakal aku terokai kejap lagi..kak cik tercungap2..mendesah...aku terus bukak butang baju kak chik...terjojol gunung di dada kak chik...peh,besar...
Terus aku gomol sambil aku jilat2 telinga dan leher kak chik..sesekali aku geget...seblah lagi tangan aku menakal kat pepek kak chik yang masih berbalut...
Makin laju kak chik lancap batang aku...makin keras mcm batu..

Dah tiba masanya....aku seluk masuk dalam seluar dalam kak chik,aku cari biji kelentit dia....’ahhh...’ kak chik mengerang bila je jemari aku menyentuh biji cipap dia...terus aku uli...makin basah...aku tenyeh2 sambil uli bijik kelentit kak cik...terkangkang adik ipar aku ...tanpa disuruh,kak chik sendiri melucutkan panties yang dipakainya..terserlah segi tiga tembam kak chik yang masih berbulu halus..kak chik makin mengganas..dia tarik tangan aku letak kat pepek dia..dia kangkang luas2 sambiil letak sebelah kakinya kat atas kerusi ,nak bagi senang lagi aku raba pepek dia yang dah basah lenjun tue...aku terus rapatkan muka aku kat bawah kangkangan kak chik...aku main lidah kat lobang nikmat dia....”uhhhh..abang,sedappp’...aku saja sambil jiilat sekitar lobang cipap kak chik hidung aku menenyeh2 kat bijik dia...dia sendiri bukak mulut cipap dia dengan jari supaya senang aku nak jilat...fuh,merah lagi bijik kelentit kak chik nie...aku terus tuju kat bijik kelentit dia..aku jiilat pastu aku sedut2 bijik dia...tergigil2 kak cik ....tangan dia tak henti2 menarik2 rambut aku...stim sangat le tue...
Tiba2...aikk...memancut2 air pepek kak chik meleleh kat muka aku....mungkin sebab dia malu terus dia tarik aku...dia terus kulum batang konek aku..memang betul2 stim dah adik ipar aku nie..dia kulum konek aku mcm org kebuluran..bayangkanlah...sampai telur konek aku pon habis dia jilat dan kulum...sesekali aku intai2 bilik aku...ah...bini aku sure tido nyenyak kalau dah klimak 3 kali...
aku dengan adik ipar aku asyik beromen..
ah..batang konek aku makin mengeras tengok tubuh adik ipar aku bertelanjang bulat...maklumlah,nie 1st time aku tgk semua kemaluan dia...konek aku dah tak tahan rasa nak sorong masuk pepek kak chik..
aku terus pusingkan kak chik..aku ramas2,tetek kak chik dari belakang...
aku tonggengkan kak chik...
Terus aku masukkan batang konek aku dlm lobang nikmat adik ipar aku...fuh ketat lagi..panas je pepek kak chik...dia kemut,punya mantap..
mendesah2 kak chik,aku fuck pepek dia sambil tenyeh2 bijik kelentit dia dari belakang...'uhhhh...sedap kak chik"..aku berbisik...
Aku teruskan adegan sorong tarik masuk kemaluan adik ipar aku...

memang lain rasanya bila main dengan org yang kita sepatutnya tak bleh fuck...
sesuatu yang baru bagi aku..tp wa ckp sama lu...sedap giler buat mcm neh..
makin kuat kemutan kak chik di batang konekku...
mengembang menguncup konek aku..ah...terasa panas..aku dah nak terpancut...
uhh...terus aku lepaskan dlm pepek kak chik..sengaja je aku pancut dalam,biar dia tak lupa yang konek abg ipar dia nie pernah menojah dlm pepek dia...
aku puas...kak chik tersipu2 pada aku...apa yang kakak dia rasa,kini dirasakannya pula...
semenjak kes tue..bila kak chik masuk bilik air,aku slalu curi2 masuk dan jilat cipap kak chik...peh..best!!

0 comments:

Post a Comment